Verzenden en retouren

Verzenden

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als je bij ons voor 16:00 uur een bestelling plaatst wordt deze nog dezelfde dag verzonden.

Natuurlijk doen wij er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarv per e-mail van op de hoogte.

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Alle bestellingen verzenden wij via PostNL. Kleinere bestellingen verzenden wij via brievenbuspost en de wat grotere bestellingen via pakketpost.

Jij hoeft dus niet te kiezen, dan hebben wij al voor je gedaan.

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Nee. Om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling door ons nog niet is verzonden kun je deze wel annuleren.

Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?

Als je bestelling door ons nog niet verzonden is kun je deze annuleren en daarna een nieuwe bestelling plaatsen. Als je bestelling al wel is verzonden kun je deze aan ons retouren.

Hoe snel word ik terugbetaald als mijn bestelling mislukt?

Hoe snel het geld weer op je rekening staat is afhankelijk van de door jou gekozen betaalmethode.

  • iDeal: Binnen 3 werkdagen
  • Klarna: Binnen 3 werkdagen
  • PayPal: Binnen 3 werkdagen

Retouren

Mag ik mijn artikelen retouren?

Je kunt rustig over je aankoop nadenken. Als je niet volledig tevreden bent met je bestelling mag je deze binnen 14 dagen naar ons terugsturen.

Heb je meerdere artikelen in je bestelling? Dan heb je geluk want het is bij wet vastgelegd dat deze 14 dagen pas ingaan als je alle artikelen hebt ontvangen.

Ingewikkeld? Het belangrijkste is dat jij altijd de verplichte zichttermijn krijgt. Zorg er bij retouren natuurlijk wel voor dat het artikel (voor zover mogelijk) in de originele verpakking zit.

Hoe kan ik mijn artikelen retouren?

We krijgen natuurlijk vooraf graag even een seintje zodat we voor een snelle terugbetaling kunnen zorgen. Daarom start elke retourzending via ons contactformulier.

Vermeld in je retouraanvraag duidelijk het bestelnummer en de artikelen welke je wenst te retouren. Wij nemen binnen 24 uur contact met je op.

Tips voor verzending

  • Bewaar je verzendbewijs. Daarmee kunnen we je verzending traceren mocht er iets misgaan.
  • Meerdere artikelen retour? Dan kan alles gewoon in dezelfde doos.
Moet ik betalen bij retouren?

Ja. De kosten van de retourzending betaal jij, maar niet getreurd. Je krijgt de eerder betaalde verzendkosten weer van ons terug.

Kan ik mijn retour laten ophalen?

Nee. Op dit moment bieden wij een dergelijke service niet aan.

Wat is het retouradres?

Je kunt de retourzending adresseren aan:

[iw_site_name]
[iw_store_address_street]
[iw_store_address_postcode] [iw_store_address_city]

Kan ik mijn retourmelding nog annuleren?

Natuurlijk, je mag je altijd bedenken. Je hoeft in dat geval verder niets te doen. Behalve dan je bestelling betalen als je dat nog niet had gedaan.

Hoe weet ik of jullie mijn retourzending ontvangen hebben?

We mailen je zodra je retourzending verwerkt is. Meestal is dat binnen 3 werkdagen nadat je deze hebt teruggestuurd.

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Zodra je retourzending verwerkt is (meestal binnen 3 werkdagen) wordt ook direct je geld teruggestort. In de meeste gevallen staat het dan binnen 2 dagen weer op je rekening.

© 2023 Baby-slofje.
Alle rechten voorbehouden.
Realisatie door Yorlinq.